miercuri, 24 octombrie 2007

Nu regret !

24 Octombrie, 2007

Bucura'te de absolut fiecare moment din viatza ta si nu lasa timpul sa intervina.
Acele clipe trec o data cu timpul..si trebuiesc traite.
.....Si incerc sa gandesc, sa pot scrie o fraza cooerenta si nu reusesc decat sa-mi dau fiori de la ceafa pana in crestetul capului. Ma pierd in continuitatea cuvintelor pe care nu le gasesc in memorie.. ma pierd in tastele care'mi sunt sclave... Ma pierd adancita in nestiinta si ambiguitate.... Ma pierd in vointza.
Ce s-a intamplat ? Chiar nu-mi pot aduce aminte.. Ma simt de parca as fi luat un drog, mi'as fi pierdut mintzile.. hormonii m-ar fi imbatat iar ratziunea.. ratziunea nu a putut face fatza acestei situatzii. Am fost impinsa in pacat si in indiferentza. Dar nu m'am detasat de corpul meu..am trait impreuna cu el si m-am lasat pierduta...
Intr-adevar, sunt dependenta de drogul numit cunoastere. Dependenta de noi informatzii..de noi trairi..
Las timpul sa-si vada cursul firesc si rolul sau in viatza noastra, incerc inca sa savurez momentele ce si-au lasat cu siguranta amprenta si..astept vindecare.

Niciun comentariu: