luni, 8 octombrie 2007

Dragostea..te schimba.


8 Octombrie, 2007

Un suras .. iti schimba viata. Un sarut .. schimba tot ceea ce este real. O lacrima.. te ravaseste .. Iar un cuvant poate face sa dispara totul.
Sa simtzi si sa traiesti .. sa iubesti si sa fii iubit.
Inima mi se zbate, iar ochii parca imi zambesc. Ceva creste in sufletul meu.. simt asta ! Si e dureros.. am o neliniste..o nerabdare.. parca infloreste si isi face loc intre sentimente.
Parca reinvi..
Acum, sunetul viorii ma alinta.. si se onduieste in auzul meu..
Cata lumina.. si ce bucurie este in adancul meu.. Se stie ca dupa furtuna iese si soarele.
O stare asa calduroasa m-a cuprins.. pacat ca ma bucur de ea singura..
Timpul trece.. si nu trebuie ratat nimic.. si nici regretat.
Timpul se scurge.. si-si lasa urme.. care daca te gandesti bine..si le analizezi cu un zambet..sunt placute..fara griji..si fara privit la viitor. Traieste ! si lasa-te in voia vantului ..
Pff.. si ce amintiri .. si ce schimbare.. uimitor !
Totul este trecator.. si totul se invarte.. si te inebuneste de placere.
Adrenalina atinge apogeul..
Bucura-te de tot ceea ce se intampla in jurul tau ..uita-te cu atentie.. totul infloreste..atunci cand tu esti vesel. Zambetul tau ne schimba..si ne face sa visam..
LOVE IS IN THE AEEEER !

Niciun comentariu: