marți, 9 octombrie 2007

Invat sa privesc..


9 Octombrie, 2007

E asa frumos sa mergi pe strada prinvind varfurile copacilor, iar frigul sa-ti ravaseasca pielea trimitandu-ti fiori pe sira spinarii ..
Atatea amintiri se imbrancesc in capul meu, acum, cand trec prin aceste aleei ..
Si merg .. o mica ameteala isi face simtita prezenta si mi se incetoseaza privirea.. inchid ochii si am grija doar sa nu accelerez pasii...
Gandurile se muta de la trecut la prezent.
..in viitor nu indraznesc a gandi.
Sper ca aceste cuvinte nu va sugereaza ..durere, ca nu este deloc asa.
Si merg.. noaptea parca se ascunde undeva in mine si traieste..
Vantul imi mai trimite inca o data un fior pe spate..si brusc ma trezesc revenind la prezent.
..o atingere asa rece este atat de calduroasa...
Este prea frumos totul in jurul tau atunci cand stii cum sa privesti.
Incep sa simt..acel fenomen care iti infloreste in suflet atunci cand mai este implicata inca o fiinta.. Si stiu..chiar incep sa simt.
Traiesc in prezent. Asa este cel mai bine.. si incerc sa ma bucur de el.
Si vad cum toate trec.. unele isi lasa o amprenta..altele nu. De ce este timpul asa aspru ? Cum de toate au inceput sa se invarta in jurul timpului ?
Mi-e frica..
Imi este teama sa nu pierd totul.. nu vreau sa moara ceea ce se intampla si este intr-o continua crestere..o bogatie a sufletului..o hrana.. un sentiment vital ....
Oare iubesc ? Ocolesc acest cuvant. Inca nu-i inteleg pe deplin intelesul si ar fi prostesc din partea mea sa folosesc formule pe care nu le inteleg.
Dar simt.. si ma bucur de acest lucru.

Niciun comentariu: