sâmbătă, 20 octombrie 2007

Euforie.

23 Octombrie, 2007

Si sunt beata. Beata de tot ceea ce traieste..se misca, se schimba.. se modeleaza in mintea mea, dispare, creste, ramane neschimbat.
Ma imbata pana si aerul pe care il respir..care imi ajunge in creier si imi rascoleste gandurile..imi ravaseste sentimentele.. si raman la fel.. la fel de nestiutoare.
Beata.. ma las in mana timpului.. si merg odata cu el. Nu mai pun nicio intrebare.. doar tin pasul.
Prefer sa nu mai cuget, ci doar sa observ.. sa vad totul mult mai amanuntit fara sa iau nicio masura.. fara sa fac niciun gest.. pana ma voi trezii si voi vedea totul mult mai clar.
Va par visatoare ? Nu, voi suntetzi cei visatori care, atunci cand cititi acestea va zboara gandul ..si se incurca in neintelegere in loc sa nu incercati a intelege.....
Beata.. beata de oboseala care nu ma lasa sa dorm. Beata de ceea ce am si de ceea ce pot pierde.. beata de ceea ce ma face fericita ! Beata de astenia toamnei...
Purtata de vant pe strada in intunericul noptii..singura.. mergand drept pe carare. Gonind toate gandurile care isi fac loc printre sentimente.. Nu pot estompa ceea ce'mi este strain. Ii fac loc printre ganduri dupa care uit de el...
Si trec mai departe..lasand in urma doar umbra mea care vine cu rapiditate dupa mine..
Scriu.. si ma bucur de timpul care trece necontenit.
Ma bucur si traiesc odata cu sentimentele mele.

Niciun comentariu: