luni, 8 octombrie 2007

Durere..

7 Octombrie, 2007

Sunt doar un copil caruia ii este modelata mintea ...
Iinspir aerul rece al noptii ce parca ma rascoleste incontinuu.
Tristul sunet al viorii pe care il aud ma sfasie pe dinauntru ...
Ma las violata de sunetul devastator al viorii ce parca plange a disperare iar vantul rece ce adie este timpul .. rece si el.
Ma doare din ce in ce mai tare..
Las sa ma chinuie pana ce adorm.
Maine poate ma vor trezi razele calde ale soarelui si voi regasi cireasa in eternitate.
Vreau sa plang in bataia trista a vantului pana mi se vor usca ochii de lacrimi, dar nu pot ! Ma ravaseste pe dinauntru si nu-mi da drumul la lacrimi...
O durere imi apasa sufletul dar totusi nu ma sufoca..doar ma chinuie.
Simt acum ca un tren ce trece peste mine, timpul care s-a scurs ! Insa nu aud trosnetul sinelor ci un fosnet al frumzelor ....
Am murit .. dar voi reinvia la loc.
Intr-adevar, simt .....

--------
Credeam ca am sa ma detasez de corpul meu .. credeam ca il voi parasi si voi inceta sa gandesc. Doar voi astepta sa se termine..
Credeam ca nu e asa simplu .. vedeam totul mult mai complicat dar nu a fost deloc asa.
Nu am simtzit decat un fulger .. acum insa simt si tunetul .. iar asta ma sufoca.
Ma tot gandesc fara sa pun cap la cap un gand cu altul..
Ma pierd in visare si nu realizez nimic..decat ca s-a intamplat.
Parca ceva ma trage inapoi .. parca ma simt neputincioasa ... parca timpul s-a oprit si totusi se scurge ..
Il simt. Inca il simt .. inauntrul meu incercand sa evadeze.
Inca mai simt si vantul in care imi scaldam pielea aseara incercand sa gandesc.. Cand a trecut timpul ? Cand ?
Unde dispare totul ..de ce esti lasat in urma doar cu amintiri confuze care dau sa dispara si care te innebunesc !
Ceva parca lipseste ...
Sunt doar ganduri calatoare care vor disparea..
Nu vreau sa le ignor si sa le ironizez apoi. Vreau sa fie scrise .. si poate intzelese candva.
E doar astenie de toamna .. e doar varsta care isi spune cuvantul si isi lasa amprenta .. este doar schimbarea brusca, spontana..si totusi asteptata.
E doar visare ..

Niciun comentariu: