luni, 15 octombrie 2007

Si timpul...


15 Octombrie, 2007

Pana acum nu m-am gandit si la aceasta posibilitate..la acest dar al timpului. Timpul te invatza....
Totul merge mult prea repede si este cu mult prea complicat pentru ca eu sa pot intzelege.
Tot ce stiu este ca mi-e foarte..foarte dor de mine si de tot ceea ce a trecut...
Viatza este un razboi. Dar pentru ce ne luptam ? Pentru ce ?! Adevarul este ca mi-e foarte frica....
Oare nu trebuia sa se intample ? Vreau mai mult.. Nu totul, stiu ca nu-l pot obtzine..dar vreau .... imi doresc din tot sufletul.. si mi-e teama.
Intreaga mea inima isi doreste sa plang si sa se duca totul..tot ce se sfasie in mine ! Si nu pot..pur si simplu nu am lacrimi pe care sa le scurg pe obraz !
Si sunt fericita....
Am ce imi doresc .. si nu mai am cuvinte.
Desigur, este clasica situatzia cum ca nimeni nu este perfect. Si eu sunt tot un nimeni... dar fiind perfect nu tzi-ai avea rostul in acest razboi. Nici zeii nu sunt perfecti. Nici macar zeii...
Si iubesc.. oare stiu ce inseamna ? Nu prea ma intereseaza acest amanunt atata timp cat simt ceea ce simt. Dar mi-e frica...foarte.
Cu timpul aceste " frici " mi se vor parea copilarii.. si vor aparea altele.
Concluzie : barbatzii sunt niste curve. ( cu dedicatie speciala pentru iubitul meu iubit) .

Niciun comentariu: