marți, 2 octombrie 2007

Un simplu zambet ..


2 Octombrie, 2007

Un zambet.. itzi coloreaza viatza.
Eu, de fel, ador sa rad .. si sa ma bucur din plin de..orice.
Un lucru foarte placut .... am observat ca rasul meu plin de energie ii face si pe ceilaltzi sa zambeasca sincer. Acest lucru m-a bucurat foarte mult ..
Sunt subtil surprinsa de faptul ca doar prin gesturile mele si prin simpla mea prezentza, unele persoane se ataseaza de mine.
In ultimul timp, din cate reobserv si acum, mi-am schimbat total mentalitatea...
Sa zicem doar ..nu ma mai privesc cu aceeasi ochi. Parca incepe, totusi, sa se creeze un echilibru in personalitatea mea,unul mult mai bine conturat..
Poate ca maine imi va fi dor de mine, cea de astazi .. Poate ca cea de maine va zambi mai trist si va observa mai multe. Sau poate pur si simplu va fi altfel dar totodata la fel.
Un lucru este sigur : cea de maine va continua sa scrie..

Niciun comentariu: