luni, 12 noiembrie 2007

Echilibru si armonie.



12 Noiembrie, 2007

Si tocmai cand vroiam a zice ca n-am mai scris de mult, imi dau seama ca n-au trecut decat 11 zile. Se pare ca acum realizez faptul ca timpul nu trece chiar atat de repede.
Am impresia ca ar fi trecut ani de cand am scris ultima oara. As putea spune ca s-au schimbat multe lucruri, cu toate ca nu este chiar asa.
De ce n-am mai scris ? Oare pentru ca nu am mai simtit o alinare prin cuvinte, si nici continuitate gandurilor nu puteam creea.
Desigur, urmeaza sa spun ca gandesc total diferit. Sau poate nu...
Insa ceva sigur s-a intamplat cu mine : traiesc in prezent.
Ciudat cum rutina zilnica imi pare placuta. Uimitor cum parcurg distantzele de " n " ori mai repede. Al naibii de placuta e senzatzia de dupa asteptare ! Atunci cand in sfarsit se intampla...
Am momente de depresie.. momente in care ma trezesc brusc, realizez ca am intrat, fara niciun motiv, in nostalgie, si imi schimb starea de spirit.
Simt cum se creeaza din nou echilibru si este armonie.
Se stie ce urmeaza : asteptare. Alte trairi frumoase.. alte griji absurde, dar totusi, griji, si alte realizari, schimbari si sperantze, impliniri...

Niciun comentariu: