duminică, 16 noiembrie 2008

Scrisoare de dragoste

Tot ce n-are ratiune si masura nu poate fi tratat cu ratiune, nici cu masura. Iubire-ai ghem de certuri, respingeri, banuieli, inselatoare linisti, razboi si iarasi pace.
Iubesc pamantul de sub picioarele tale, si aerul de deasupra capului tau, si tot pe ce pui mana, si fiecare vorba pe care o rostesti. Iubesc toate privirile tale, toate faptele tale si toata faptura ta, asa cum este.
Daca totul ar pieri si n-ai ramane decat tu, eu as continua sa exist; iar daca totul ar ramane si tu ai fi nimicit, universul s-ar transforma intr-o uriasa lume straina de mine; s-ar parea ca nu mai fac parte din ea. Iubirea mea pentru tine nu seamana cu frunzele padurii, timpul nu o va schimba, imi dau bine seama, asa cum iarna schimba pomii. E asemeni stancilor eterne de sub pomi : nu prilej de incantare, ci necesitate. Eu sunt tu ! Esti mereu, mereu in mintea mea, nu ca o placere, asa cum nici eu nu sunt intotdeauna o placere pentru mine insami, ci ca propria mea fiinta. Asa ca nu mai vorbi despre despartirea noastra; e cu neputinta...
Dragul meu, de s-o-ntampla sa te pot uita, cumva, pentru unul sau un altul, zilele sa-mi scurtezi cu mana ta !

Micul meu univers,
la multi ani !
Cristina

01. iunie 2008



Citate din "Eunucul" - Terentiu - dialog dintre Phaedria si Parmeno, "La rascruce de vanturi" - Emily Bronte - dialog dintre Catherine si Nelly, "Cainele gradinarului" - Lope de Vega - dialog dintre Marcela si Teorodo.

Niciun comentariu: