duminică, 16 noiembrie 2008

Gelozie sau teama.

Arta ar trebui sa fie pentru suflet si creata din suflet, nu motiv de ura. Sunt oripilata de aceasta dezamagire. Nu vom putea fi prieteni aflandu-ne intr-o concurenta continua. Suntem cu totii atat de rai si traim cu frica nu cumva cineva sa ne-o ia inainte. Daca esti cel mai bun, ai incredere in tine. Ne-am unii vocile si am canta dumnezeiesc, insa noi demonstram decat falsitate. Falsitate in caracter, ambitie prosteasca, viitor individualist. Profesorul cum reuseste sa antreneze un elev in a fi mai stralucit decat el ? Ce ne vom face ?
Nu imi pot explica nici chiar eu acestea si tare ma intristeaza anumite aspecte. Ma aflu si eu in aceeasi cursa. In rest putem convietui impreuna sau chiar lucra la anumite obiective, insa nu legat de arta. Cat despre noi, ne cufundam in acelasi gol. Am fost mereu apropriate si suntem. Tu stii mai bine, la fel si eu. Esti singura persoana pe care o admir si nu exista sentimentul de amenintare din partea ta. Dar tu il simti.. si-mi pare rau. Te numeri printre cei de sus. Si eu la fel insa tu mi-esti exemplu. Ma crezi oare mai slaba sau tu prea puternica incat sa nu cutez sa-ti zic nimic...
Daca nu va pot invinge atunci ma alatur voua. Astfel ma voi conforma individualitatii pe plan profesional si nu voi mai lasa sa intervina aceasta intre noi.

Niciun comentariu: