vineri, 21 noiembrie 2008

Descopar si va transmit VOUA

As avea multe de spus, deci am multe ganduri de adunat. De mult astept sa te schimbi. Esti minunat, esti tot ce-am visat dar trebuie sa te schimbi. Suna ciudat, nu ? In final se pare ca nu este o schimbare atat de necesara, una pe care insa mi-o doresc. Ar trebui sa cred ca n-ai gust si judecata in aspectul fizic al unui om, fie ca-i persoana ta, fie ca e altcineva, insa nu vreau. Arata astfel ca am dreptate. Sunt numeroase aspecte peste care trec cu usurinta insa ma afecteaza intr-un mod inconstient in subconstientul meu. Le descarc cum nu s-ar putea mai urat celor care nu merita, cu care sunt nevoita sa locuiesc si sa supravietuiesc impreuna in intelegere si armonie. In schimb, in fata situatiilor de evitat sunt cum nu se poate de calma si ma strecor cum nu se poate mai subtil. Este totusi o parte buna in aceasta strategie a mea dar ar trebui sa mai lucrez la inmagazinarea involuntara a stresului si a energiei negative din creier. Observ in continuare ca la majoritatea fenomenelor din jurul meu, sufletul ramane imun si nu mi se afecteaza decat mintea. Aceasta este iar un lucru bun dar, intotdeauna existand un "dar", exista riscul de a o epuiza. Aceste randuri, din pacate, nu sunt citite de cine trebuie, lucru care ma intristeaza in totalitate. Dar desigur, trec peste, si le descarc pe amaratii mei parinti in continuare. Nu ma apreciati si nu ma incurajati cum o faceati ianinte. Am incredere in mine insa nu ar fi de prisos sa-mi aratati si increderea voastra in mine. Acestea nu sunt doar etape ale varstei ci incercari in ale viitorului. Am nevoie de mai multa atentie din partea voastra ! Intelegeti-ma si ajutati-ma sa va inteleg si eu. Cat despre respect, voi aplica tratamentul cuvenit persoanelor care incearca a ma lua peste picior si voi trece subtil peste situatie, demoralizandu-i astfel pe cei doi din camera alaturata. In curand voi pleca, lucru ce nu-mi va face o placere asa de mare insa trebuie sa-i fac fata. Mai mult pentru asta ma duc, pe langa scopul intai, cel al carierei. Trebuie sa ma detasez de casa parinteasca si sa ma descurc si departe de aceasta intrucat viata mea nu se rezuma la apartamentul din Ozana. Ma bucur insa ca nu o consider ca pe o tragedie, ceea ce ramane de vazut. Voi scrie si acolo sper, cu toate ca este o perioada foarte incarcata pentru timp si intelect avand foarte multe de pregatit. Regret insa ca nu ne vom putea plimba la unirii pe 1 Decembrie ca anul trecut dar vom petrece impreuna de Sfantul Niculae. Sa fii cuminte pentru Mosul !

Niciun comentariu: