duminică, 17 mai 2009

...Yo..poveste fara sfarsit

Autor: Thunder


" 18 déc. 2006

Am invatat ca `interesu` are varsta .... dar iubirea nu are. Am invatat ca 6 ani de iubire pot fi lasati in urma printr`o privire...printr`un sarut .... Am vazut ca uneori trebuie sa lasi ceva in urma ca sa poti merge mai departe in viata. Am vazut ca daca ti`ai depasit limitele... nivelul tau mediu se ridica....
Am vazut ca in jobul vietii, unicul tau sef e Dumnezeu. Am invatat ca nu`i usor sa folosesti sentimente puternice si e gresit sa te lasi dus de val. Am invatat ca daca vrei ceva... trebuie sa ceri.. nu sa astepti ... din partea bunului simt al celuilalt ! Am invatat ca daca sunt cerinte mari.... gresala nu trebuie iertata..
Am invatat ca daca limita de viteza e 60km, iar limita masinii este 240km/h trebuie sa o tunezi ca sa potzi merge cu 300km/h ...dar fara pasageri caci n`ai tu dreptul sa le risti viata. Am invatat sa ma consolez din amintiri caci ele au fost realitate candva.
Nu spera, caci viitorul este nesigur si nu depinde doar de tine ! Am invatat ca daca ti se pune pata sa saruti o fata... trebuie sa o faci !! Slabe sanse sa te omoare daca iti da cu geanta in cap si sunt mai mari sansele sa ramai un timp cu ea.
Mi`am dat seama ca daca inseli ... iubirea se pateaza ..oricat de lipsite de sentimente ar fi `numerele` ... Am invatat ca nu e bine sa`ti lasi iubita sa plece singura la mare, pentru ca va face ce faci tu ... in acelasi timp cat nu esti cu ea... ca doar d`aia sunt suflete pereche :) . Am invatat ca tocurile nu le inalta pe femei ...insa tatele da. Am invatat ca marea iubire poate avea si haine rupte pe ea... si am invatat ca daca lasi orgoliu nu e deloc bine daca nu`l lasi doar atunci cand trebuie ! Caracterul in timp se mai suceste... demnitatea trebuie sa ramana neclintita....
Am invatat ca daca vreau sa iubesc o fata nu trebuie sa o caut, ci sa traiesc din femeie in femeie pana o gasesc. "Se spune ca nu trebuie sa ridici femeia la cer caci te va insela cu primul inger"... nu te oftica ! E simplu : iarta sau pune punct. Dar nu insela si tu..
Fa tot posibilul sa nu ajungi la mana sperantei, tot ce faci fa sa fie facut de mana ta, iar daca te fac banii, fa`i sa te faca bine si o sa mai scriu cu alta ocazie. "

Niciun comentariu: